ضع اعلان لمطعمك هنا

مطعم درب العمدة - darebelmoda

مطعم درب العمدة من أفضل المطاعم في الأقصر الذي أثبت وجودة منذ بدايته، فهو يمنحك جو خاص ومميز من الدفء هذا بجانب الوجبات المتنوعة من أطباق مصرية وسورية بمذاق خاص وفريد يضع للمطعم بصمة مختلفة لا تُنسى كما يحرص القائمين على المطعم على التنوع المستمر ومعرفة رأي العملاء وسوف نتعرف على أشهر الوجبات والعروض المقدمة في المطعم ..

مطعم درب العمدة

مطعم درب العمدة واحد من أشهر وأعلى مطاعم الأقصر و6 اكتوبر في الريفيوهات على مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك يرجع لتنوع عروضه التي تتناسب مع الاحداث والمناسبات سواء في رمضان او المناسبات الأخرى من أعياد واحتفالات.

كما يقوم المطعم بإجراء الكثير من المسابقات من خلال صفحته على الفيس بوك👈 DrbEl3omda 👉ليتواصل ويشارك عملاءه في احتفالاتهم وأيضا معرفة مقترحاتهم بشكل دائم.

ما هي افضل الاكلات في مطعم درب العمدة؟

هنا ساسكت كثيرا😍 من جمال مذاق الأكل  في مطعم درب العمدة مش هتقدر تقاوم بداية من السلطات " الكلوسلو، التومية  ويا سلام على سلطة بابا غنوج إلى أن تصل إلى أجمل وأطعم المشويات والفراخ المشوية😋"اللي هدوب فيها من اول قطمة" 😍  بجميع أنواع الصوصات ولا ننسى المحاشي بأنواعها.

مش بس كدا مطعم درب العمدة كمان بيتميز بصوانية الاقتصادية اللي تقدر بيها تدوق كل حاجه " من كل فيلم اغنية" وكمان عمل مطعم درب العمدة احجام مختلفة للصواني لتتناسب مع عدد الأفراد من الأسرة والأصدقاء.

من كتر جمال الأكل متقدرش تقول المطعم يتميز بأيه علشان كله على بعضه مميز والخدمة فيه مميزة جدا تحس أنك في بيتك ، وكمان بيوفر خدمة الديليفري لأي مكان انت فيه، وعلشان متهوش هنقولك على العناوين وارقام التليفونات وكمان المنيو الخاص بالمطعم 👇

عناوين فروع مطعم درب العمدة

📍 الجيزة مدينة ٦ اكتوبر :فاميلي مول ,المحور المركزي, أمام جهاز مدينة ٦ اكتوبر
📍الاقصر:شارع عبد الحميد العمدة المتفرع من شارع المدينة. 

ارقام فروع مطعم درب العمدة

📍 الجيزة مدينة ٦ اكتوبر :01012006791 - 01024300978 .
📍الاقصر:01050570333 - 01050570444.

منيو مطعم درب العمدة

منيو مطعم درب العمدة

منيو مطعم درب العمدة 
منيو مطعم درب العمدة 2

استمتع بطعم ومذاق من عالم تاني مع فروع مطعم درب العمدة الأقصر و 6 أكتوبر.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق